21 Şubat 2012 Salı

Olası Şubat'tan kalan ve Mart Ajandası

Organize olsa çok tehlikeli olur mu insan sahi? Ben organize olsam kendimden daha memnun olacağım kesin. Yazayım da a buna gideyim dediklerimi kaçırmayayım dedim. Birileri de nasiplenirse ne mutlu.

Temaşaya Dair:


  • En önce Semaver Kumpanya'nın Titus Andronicus'u. Bugün mabadımı kaldırdım da bilet rezervasyonu yaptım çok şükür. Haydi bakalım.
  • Ekip Tiyatrosu'nun Largo Desalato'su. Vaclav Havel can olduğundan. Bugün ve 28 Şubat Salı varmış şimdilik.
  • Seyyar Sahne'den Tehlikeli Oyunlar. Oğuz Atay'ın romanından uyarlanan tek kişilik oyunun methini çok duydum, en yakın zamanda görmek istiyorum! 24 ve 25 Şubat'ta varmış. 9-16-23-30 Mart'ta 20.00'de İTÜ Maçka Kampüsü. Artık gitmek lazım.
  • İkinci Kat'ta Bulanık. Cengiz Bozkurt'u sahnede izleme olanağı bile yeterli. 27 Şubat'ta. 12 Mart'ta var bir de-ki ona bilet aldım hevesle bekliyorum.
  • DOT'ta Öksüzler. Süpernova'yı görüp az buçuk hayal kırıklığına uğradım ama DOT'un başka işlerini de izlemek istiyorum. Mart ayı boyunca gidilebilir.
  • Ben Bertolt Brecht / Dostlar Tiyatrosu. Genco Erkal'ı bir kez daha izlemek, hem de Türkiye'de tek temsilcisi olduğu Belgesel Tiyatrosu Brecht'e yönelmişken. Martta olsa gerek.
  • Ağaç İrfan / Oynayan İnsan Tiyatrosu Kenter Tiyatrosu'nda. Sabahattin Ali'nin ölümüne ilişkin, biçimsel olarak da farklı duruyor gölge tiyatrosu vs. kullanımıyla. 10 Mart akşamı varmış mesela mis. Öğrenci bileti 23.5 liretmiş.
  • Sinekler Sevişirken: Uzun zamandır kesiyorum. Mine Söğüt'ün Deli Kadın Hikayeleri'nden Merve Engin oynamış. Kumbaracı50'de var 8 Mart'ta misal (manidarlı)
  • Vagina Monologues: Kadına şiddete karşı uluslararası bir kasttan. 15 lirete bilet hem. Mekan Artı'da 30-31 Mart ve 1 Nisan
  • Şehir Tiyatrolarından:
Şark Dişçisi. Engin Alkan' severim oldum olası, güzel rejilemiş diyollar. Hazır Muhsin Ertuğrul'a da gelmiş. 29 Şubat akşamı temiz mesela.

Ateşli Sabır Haldun Taner'de imiş. Arkadaşlarımdan izlemiştim, güzel oyundur. ŞT nasıl sahnelemiş merak ettim.  Filmi bilinir daha ziyade: İl Postino. Metin Zakoğlu da İl Postino diye oynuyormuş bu ay çok popüler zaar. 11 Mart'a kadar Kadıköy'de izlenir.

Tarla Kuşuydu Juliet: Uzun zamandır beklendi, denk gelinmedi. Üşenmezsem Kağıthane Sadabad'da 11 Mart'a kadar.  
                                 
Günlük Müstehcen Sırlar: İlginç konusu ve çoklu poleğiminin getirdiği kaçınılmaz merak. 11-18 Mart arası Haldun Taner.

 


  • Devlet Tiyatrolarından: 
Benerci Kendini Niçin Öldürdü. Ben 10. sınıftayken oynuyordu en son bilet bulamamıştım pek sevindim şimdi görünce! Nazım Hikmet'ten, Celal Kadri Kınoğlu oynuyor. 3-4 Mart Tekel Sahnesi.

Aşkın Sıradanlığı; Heidegger - Hannah Arendt ilişkisi. 31 Mart'ta Üsküdar Tekel Sahnesi, daha akla yakın olarak da 27-31 Mart arası Cevahir'de.

Sezuan'ın İyi İnsanı (nasıl oynadılar acep?) 20-25 Mart arası Cevahir'de varmış

Yanık'ı da biraz merak etmiyorum değil. Yine Cevahir'de 6-11 ve 27-31 Mart arası

Birdy'i daha ziyade merak ediyorum. 13-18 Mart arası Tekel Sahnesi.

Antigone oynamışlar asıl onu nasıl yapmışlar acaba. Mart'ta çoklukla Tekel Sahnesi'nde.

At ve Kontrabas da izlemek isteyip de izleyemediğim oyunlar olmuşlardır hep. Mart boyu Cevahir'de izleyeydim iyiydi.

(DT ve ŞT'de sadece Mart'ın ilk haftasının oyunları belli. Çoğu tiyatroda gerçi)

Ne Dinlesem ki?

2 Mart'ta Karga'da Melis Danişmend. Net.

Bu Cuma Cemal Reşit Rey'de Jan Garbarek Group varmış yahu hem de hala 23 liralık bilet var!

Yine aynı akşam TİM'de 40 kişilik orkestrayla incesaz

Bu Cuma Haymatlos'ta Gevende varmış. Asıl 9 Mart'ta Hayal Kahvesi'nde o iyi gider.

İlhan Erşahin Istanbul Sessions Band lansmanı 1 Martt'ta Babylonda. Ben gidemem herhalde de müsait olan buyursun.

Alp Ersönmez Feat İmer Demirer 21 Mart'ta Ghetto'da. Gidilir ki buna.

Şirin Soysal da sevimli insan. 31 Mart'da Borusan Müzik Evi'nde imiş.

2 Mart'ta Bülent Ortaçgil - Haymatlos. Ben seçimimi Melis Danişmend'den yana kullanacağım gerçi.

10 Mart Ayşenur Kolivar - ki pek sevdiğim Mızıkçı Melodiler'in de sesidir kendisi- Cemal Reşit Rey'de.

amaa 10 Mart'ta Erkan Oğur & İsmail Hakkı Demircioğlu da Kadıköy Halk Eğitim'deymiş. Tercihim bariz.

ay yoruldum çok şey yazdım didik didik bakıp. Olsun elimin altında bulunsun da unutmayayım. Ama Şubat bitişinin etkinliği !f orası öyle. Mart'ta bir şeyler görüp gitmek istedikçe de buradan güncellerim. Trik-trak trik-trak organizeleşmek istiyorum



2 yorum:

  1. Bi' şeyler yazmak istedim ama nereye yazayım bilemedim burayı seçtim. Yepyeni bi blog ama şimdiden dolu dolu içeriği var. Tarzlarımızı da benzettim, pek memnun oldum blogunla karşılaştığım için. Tam gaz devam !

    YanıtlaSil
  2. Çok mutlu etti gülümsetti yorum, kendime notlar diye bir şeyler karalayayım derken birilerinden bunları duymak ne güzel. Ben de dün seninkine rastlayıp aynı şeyleri düşündüm çok teşekkürler, "okuşmak" üzere:)

    YanıtlaSil